Spotify funkar inte? Hjälp!

villagegirl

Trådstartare
"No internet connection detected Spotify will automatically try to reconnect when it detects an internet connection. (error code: 4)"

Så står det på den där lilla rutan högst upp när jag är inloggad på Spotify, och längst ner till höger står det att jag är offline. Och uppenbarligen så är det inget fel på mitt internet iom att jag kommer in här osv... Har testat att logga ut och sen in igen, men det funkar fortfarande inte. Är det någon som vet vad det kan vara för fel?:confused:

Sv: Spotify funkar inte? Hjälp!

Ja, eller snarare att det har varit såhär i tre dagar nu, och jag har ju stängt av datorn imellan...

Kolla inställningar så du inte fått något konstigt/fel i proxy.
På min spotify står det "Auto-detect" och inget mer.
Annars röstar jag på brandväggsförvirring

kl

Fick hjälp av pappa, det var något som blockade spotify, tror det var brandväggen eller nåt sånt. Det skumma var ju att det bara blev så utan att jag hade ändrat nån inställning, brukar brandväggen kunna blockera en sida bara sådär av sig själv?

Hörde precis på nyheterna att det spreds "skadlig kod" via spotify, så din brandvägg kanske bara reagerade på nåt sånt och då var det väl bra att den stängde av spotify. Ibland är det inte lätt att upptäcka när sånt händer.

Kör du windows inbyggda brandvägg är den ju tyvärr notorisk när det gäller att leva sitt eget liv.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en ponny ute på annons, och får ett sånt här mail.. Hello, Thanks for the email, everything is ok with me. please allow me to... 2
Svar
21
· Visningar
4 230
Senast: Blueeyes
·
E
IT & mobiler Hejs! Skulle installera Arvet från Rosemond Hill nu när jag är sjuk för o spela lite.. Har så oerhört tråkigt!! Det är en bränd skiva...
Svar
2
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka