Messy
Trådstartare
Hemma hos mig funka min mac med bredbandsbolaget å en airport express. Har ALDRIG haft problem någon annanstans heller 

Så bor jag tillfälligt hos mamma och pappa. De har en bärbar å en stationär mac. När jag var husvakt förut så funkade inte spotify på pappas dator helt plötsligt en dag...
Testade mammas konto, men nä, trodde det var passwordet som strulade, så jag bytte, men nä...
Å nu när jag bor här för 2a gången så funkar det inte ens på min dator...
Här om dagen funkade inte ett länkat klipp från aftonbladet, men jag hade redan skickat det till en kompis, och för honom funkade det. Trodde först att länken blivit spärrad eller något...
Å idag, nä då funkar inte ett länkat klipp från buke.
Det märkliga är att vissa youtubeklipp funkar, men spotify har dött.
Kan det vara något i routern? Tror att de nyligen bytte operatör + att de har IP-telefoni numera. Men det bör ju inte påverka?
Känner mig sååå j*a oteknisk å då har jag ändå jobbat i en datorbutik i 5år
Så bor jag tillfälligt hos mamma och pappa. De har en bärbar å en stationär mac. När jag var husvakt förut så funkade inte spotify på pappas dator helt plötsligt en dag...
Testade mammas konto, men nä, trodde det var passwordet som strulade, så jag bytte, men nä...
Å nu när jag bor här för 2a gången så funkar det inte ens på min dator...
Här om dagen funkade inte ett länkat klipp från aftonbladet, men jag hade redan skickat det till en kompis, och för honom funkade det. Trodde först att länken blivit spärrad eller något...
Å idag, nä då funkar inte ett länkat klipp från buke.
Det märkliga är att vissa youtubeklipp funkar, men spotify har dött.
Kan det vara något i routern? Tror att de nyligen bytte operatör + att de har IP-telefoni numera. Men det bör ju inte påverka?
Känner mig sååå j*a oteknisk å då har jag ändå jobbat i en datorbutik i 5år