Ah I see. Det borde ju ta en del plats då antar jag? Vad händer om den platsen inte finns, då lär man inte kunna lyssna offline heller eller? Vilket i mina öron mest får den varianten av Spotify att låta dyr när man kan ladda ner :p Vore ju onekligen skitpraktiskt annars, har inte så mycket surf själv och snålar gärna litegrann när det inte finns wifi tillgängligt.
Fast det är inte som att ladda ner tunga filer. Det är inte så det funkar.
 
Jag har mellanvarianten Unlimited man inte kan nyteckna längre (betalar 49 kr/mån). Det är inte lika hög bit rate på musikfilerna jämfört med Premium plus att det fungerar inte utan reklam på tex mobil eller platta. Eftersom jag bara lyssnar på laptopen är det inget problem och jag tycker 99 kr är lite dyrt, jag tycker man inte får så mycket mer (har testat Premium).

Just ja, man kan inte lyssna offline med Unlimited vilket heller inte är ett problem för mig.

+ en på den! Även fast jag skull vilja kunna spela offline, men blir aldrig av:)
 
Jag är så modern att jag har Spotify! Men så omodern att jag inte minns mitt lösenord, har använt Spotifyn en gång och inte har en aning om hur det funkar....:o:D
 
Fast för mig är det inte värt dubbla priset att kunna spela offline, jag har så bra bredband att det inte är ett problem.
Ja, jag har också bra bredband - hemma. Men jag vill ha spotify med mig när jag är i rörelse, och dessutom är det kalasbra funktion just när man delar abonnemanget med flera och/eller har flera enheter på ett konto. Då kan jag lova, att 99 pix är sviiiiiinbilligt för vad man får.
 
Fortsätter på min tråd :D

Har nu Premium o undrar bla var plusset innan låttiteln innebär. Klickar man en gång så blir det en bock men jag förstår inte vad meningen är? De blir inte sparade i någon kö, uppspelade på ngt spec vis eller sparade på ngt speciellt vis (testa de tex o bocka för flera för o lägga i en annan lista).

Och kan man lägga till fler än en låt i taget från en spellista (någon "officiell" inte egen alltså) till sin egna lista? Hur? För fanns "Add" även när man markerade alla/man kunde lägga över alla från en officiel lista till sin egna lista. Jag vill hellre lägga till alla låtar o sedan radera när jag lyssnar istället för o lägga till dem en o en.
 
@the_connemara - Plusset innebär att man lägger till låten till "Din Musik", då sparas dom som "favoriter" och syns i de mapparna för Din musik (låtar, album, artister). Jag brukar spela musik från låtar ibland, då vet jag att det bara är musik jag gillar ;) (även om jag nog gillar gamla funktionen stjärnmärkt bättre)

Jag kan fortfarande markera flera låtar och lägga till i spellista genom att högerklicka.
 
@the_connemara - Plusset innebär att man lägger till låten till "Din Musik", då sparas dom som "favoriter" och syns i de mapparna för Din musik (låtar, album, artister). Jag brukar spela musik från låtar ibland, då vet jag att det bara är musik jag gillar ;) (även om jag nog gillar gamla funktionen stjärnmärkt bättre)

Jag kan fortfarande markera flera låtar och lägga till i spellista genom att högerklicka.

Alltså jag suger ju på adatorer o kommer aldrig ihåg standardknepen för o markera osv :o Hur gör du? För jag lyckas inte markera flera, testar säkert alla kommandon utom det som är rätt :p
 
Alltså jag suger ju på adatorer o kommer aldrig ihåg standardknepen för o markera osv :o Hur gör du? För jag lyckas inte markera flera, testar säkert alla kommandon utom det som är rätt :p

Ja, nu har jag en macbook och då är det shift om man vill markera flera efter varandra, och ctrl om man vill välja ut filer.
På jobbdatorn använder jag webbversionen av spotify och där verkar det inte funka.

Men tror det är Ctrl på PC? Annars kan du bara göra Ctrl + A i den spellistan så borde allt markeras och det var väl så du ville göra?
 
Håll in Ctrl och markera de du vill markera med musen (vänsterklick).

Det är bla det jag gör men nä, den första jag klickar på är markerad men nästa klick så försvinner det.

Mitt problem är nog att jag spelar webplayer på jobbet (får inte installera) o jag har kanske inte lyckats logga in med "Premium"? Eller ändras det automatiskt? Eller så fungerar det inte på webplayern?
 
För mig är premium lätt värt 99kr när man kan lyssna offline när man t.ex. sitter på planet och vill lyssna på musik. Eller kör bil där man är glad om man får in P2. ;)
Eller tjata samma "skiva" om-och-om-igen när man storstädar stallet.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 959
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 382
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp