Språngrulla nere?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare simpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 065

simpan

Trådstartare
Jag kommer inte in på språngrulla, är det bara hos mig det krånglar eller är det fler som inte får upp sidan?

Sv: Språngrulla nere?

Ok, bra att veta att det inte är bara hos mig.

Funderade på om sambon spärrat sidan ;)

Haha, nämen jag hoppas att den tuffar igång igen snart, måste in och kolla!

Enligt Hästmagasinet är detta problemet.

Blup, språngrulla och Flyinges hemsidor ligger nere
(2013-07-02 13:00)

Pågrund av en avgrävd kabel i Malmö går det idag inte att komma in på vissa av ASVH:s sidor eller Flyinge AB:s sida. De ansvariga kan inte tala om när problemet ska vara löst. Det är även problem med e-posten hos Flyinge AB.

Bra med lite info! Hoppas att det kommer igång snart igen, får ju abstinens ;)

ASVH skriver idag att både språngrulla och blup fortfarande ligger nere eftersom fiberkabeln inte är lagad ännu.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: corzette
·
Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 581
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka