Sprenger säkerhets stigbyglar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AnnaMalm_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 848
A

AnnaMalm_

Funderar på att köpa ett par sprenger stigbyglar såna där 4-länksystem. Vad tycker ni om dom? Böjer dom sig när man tex rider lätt?En kompis till mig hade ett par billiga kopior av sprengers men dom sa hon va förskräkliga och böjde sig och var allmänt lösa.
Sedan fiunns det ju dom betydligt billigare sprengers mark todd ledande stigbygel. Hur är dom?

Tacksam för svar:bow:

Sv: Sprenger säkerhets stigbyglar

Funderar på att köpa ett par sprenger stigbyglar såna där 4-länksystem. Vad tycker ni om dom? Böjer dom sig när man tex rider lätt?En kompis till mig hade ett par billiga kopior av sprengers men dom sa hon va förskräkliga och böjde sig och var allmänt lösa.
Sedan fiunns det ju dom betydligt billigare sprengers mark todd ledande stigbygel. Hur är dom?

Tacksam för svar:bow:

Har aldrig provat själv, men de sägs vara suveräna, det finns massor av trådar om sprengers olika byglar här, så du borde ha sökt innan du startade den här tråden :idea:

Alltså, Mark todd är ju en kopia och jag har både hört dom som säger att de är skitkassa och de som säger att de duger lika bra.

Man vet nog inte innan man testat båda. :idea:

Sv: Sprenger säkerhets stigbyglar

Sprenger BowBalance är UNDERBARA!! :love: Foten sitter på plast som klistrad men ändå är det väldigt rörligt och lätt. Man känner inte att man har stigbyglar typ men ändå sitter man där man sitter. Mycket mycket älskade av mig! :D
Böjer sig när man rider lätt vet jag inte, inte så man märker det utan de fjädrar med på ett väldigt bra sätt bara.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 826
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
8 995
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 995
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025