Sprenger stigbyglar med flexande platta...

jag har de "riktiga" stigbyglarna... skulle inte byta bort dem för allt i världen... om jag vore dig skulle jag sattsa på orginal.. även om de är lite dyrare.. men det är klart bättre kvalité än kopiorna...
 
Har ett par som är helt underbara, har inte alls så ont i käna längre och häromdagen när jag flög av så kände jag precis innan att jag satt fast, men när jag väl trillade av så vek de sig och foten gled lätt ur stigbygeln, med mina "vanliga" stigbyglar så hade jag nog fastnat och troligtvis blivit både trampad och fått "hoppa" en oxer släpandes efter hästen.
 
Okej..de va ju tur att du hade såna då!..jo jag får nog tag o skaffa ett par såna!.Men ja va lite rädd att det bara e hoppryttare som har dom ,men de va de ju inte!..Tack sså mkt alla! :bump:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 845
Senast: Enya
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 210
Senast: ako
·
Utrustning Hej. Är det någon här som testat Catago Fir-Tech Pro ryggvärmare? Är ni nöjda eller kan man lika gärna slänga på ett ylletäcke och få...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 762
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp