bettysmatte
Trådstartare
Och så är det väl kanske "säsong" för det också? Satt i möte med min chef idag och hon hade också en spricka vid ena mungipan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den bästa salvan är utan tvekan purelan!!!! En gul tub som finns på Apoteket. Är egentligen en salva för såriga bröstvårtor vid amning. Alla jag rekommenderat den till älskar den.Bästa tips för att läka en spricka i mungipan? Jag har testat "Försvarets hudsalva", som brukar vara det enda som hjälper om jag får sprickor på fingrarna, men det verkar inte precis hjälpa sprickan i mungipan. Har haft lite framgång med Carmex flera gånger om dagen. Men så fort jag t.ex. gäspar stort så spricker ju eländet upp lite grann igen...Tips???
Ett tips är att den numera finns som parfymfri, för trot eller ej, den där ganska hemska doften är parfym!Jag tycker att Elizabeth Arden 8 hour creme är det bästa att smeta på, den varken luktar eller smakar speciellt gott, men det kan jag leva med, med tanke på hur bra den fungerar!