ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

heylan

Fick precis en lapp i brevlådan att jag kan hämta paketet tidigast kl. 16.00 idag! Gu vad fort det gick, den skickades igår o kommer redan idag..! Tre dagar brukar det väl ta annars..?

Tar kort ikväll, ridkort i morgon (jobbar till kvart över nio ikväll, så det blir nog lite sent att rida efter det..:smirk: )!
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Kul att sadeln kommit. Jag har en espaniola som jag och hästen är supernöjd med, hoppas att din funkar. Hade själv beställt en CC om jag inte haft sadel redan.
Håller tummarna att ni blir nöjda.
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Kan du inte bli "sjuk" vid 16-tiden? :idea: :smirk:
Väntar otåligt på rapport och utlåtande.

/T
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

ska bli väldigt intressant o höra vad du tycker om den
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Ja vi har väntat allihopa...ÄVEN vi som inte beställt......ska bli spännande att höra hur det går med denna sadel ;)
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

*morrar och muttrar* ...avin lurades...sadeln hade inte alls kommit...:mad: ...får ha tålamod ett litet tag till...:(
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

heylan skrev:
*morrar och muttrar* ...avin lurades...sadeln hade inte alls kommit...:mad: ...får ha tålamod ett litet tag till...:(

Det står ett "Kolli nummer" på avin. Gå in på postens hemsida ock kollar var paketet är :idea:
Så vet du när du har den:)
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Oftast när det står 16 00 på avin så kommer dom tidigt morgonen därpå. Posten har oftast inga leveranser så sent på EM.
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Jag vet, o där står det fortfarande; 1 mar kl 17:02:
Posten, eBrevsavisering skickad till mottagaren


Hoppas den kommer idag iaf!
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Posten är på Ica, o när jag var där första gången igår, vid tretiden, hade de precis fått en lev. med paket..!
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

*trummar med fingarna mot skrivbordskanten*

Nå, har du hämtat den än då? Har någon annan fått hem den? MÅSTE vi vänta ända till måndag?? (jag hinner inte sitta vid datorn i helgen).

/Camilla
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

*morrar o muttrar ännu mer* ...dumma posten...hade inte kommit än, paketet är i sthlm fortfarande... Två dagar ska det ta enligt deras hemsida, så den borde ha kommit idag. :mad:
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Är det inte D&P så är det posten som krånglar.... ;) Hoppas du får den snart, och jag hoppas framförallt att den passar!
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

heylan skrev:
*morrar o muttrar ännu mer* ...dumma posten...hade inte kommit än, paketet är i sthlm fortfarande... Två dagar ska det ta enligt deras hemsida, så den borde ha kommit idag. :mad:

Om nu sadeln ligger i Stockholm kanske jag kunde få prova den först och sedan skicka den vidare till dig :d

Är ju så himla sugen :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

*håller alla tummar och tår jag har*:crazy:
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

aenglah skrev:
Om nu sadeln ligger i Stockholm kanske jag kunde få prova den först och sedan skicka den vidare till dig :d

Är ju så himla sugen :rofl: :rofl: :rofl:

...eller så sätter jag mig i min guldvolvo och brummar iväg dit..! :smirk:

Ghaa! Ville ju så gärna att den skulle komma innan helgen...
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Jag förstår dig.
Själv är jag så okunnig om sadlar och framförallt bomlösa och är så himla intresserad av denna.

Så väntar ju på era omdömen av sadlarna. Finns det inte sadelutprovare för bomlösa som kan komma ut och kolla om den skulle kunna passa på mitt sto :)

//Lotta
 
Sv: ST dressage CC - ny fräsch tråd!

Lantbrevbäraren hade inte plats i bilen, så min sadel som skulle vara framme igår kan jag inte hämta på ICA förens tidigast måndag. Så nära, men ändå så långt borta.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 025
Hästvård Lillens till och från hälta eller vad vi ska kalla den är tydligen av en envis sort, och jag börjar bli rejält frustrerad. Kort...
2
Svar
24
· Visningar
3 662
  • Låst
Övr. Barn Igår, en dag före utsatt tid fick jag en liten fin son :love: . Namn är ännu inte bestämt, men det kommer väl. Han var 3372 g tung och...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp