JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ST svarar på frågor kring Souloy-skandalen
Moderator
Hästnyheter
Utredningen kring Fabrice Souloy är nu klar. Nästa steg i processen blir att översätta utredningen till engelska. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Dopningsskandalen kring Fabrice Souloy har även drabbat Björn Goop. Nu menar han att han med all sannolikhet inte kommer köra tränarens...
Hästnyheter
Fabrice Souloy dömdes till ett års avstängning. En dom som tränaren inte kommer överklaga. I stället flyttas hästarna nu till svågern...
Hästnyheter
Fabrice Souloy, samt ytterligare tre i Frankrike verksamma tränare, kommer dömas till ett års avstängning efter det att deras hästar...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Håller med, det är så mycket som händer som inte borde hända nu. Både i ens omedelbara närhet och ute i världen
Mirre
10 minuter sedan
Svar: 1 392
Visningar: 48 168
Allmänt
Roliga saker som barn säger
Småbarn Jag och dottern spelade Finns i sjön igår och jag fick ihop fyrtal av någonting. Dottern tittar på mina kort och utbrister "Tänk vad bra...
Mirre
12 minuter sedan
Svar: 847
Visningar: 135 474
Barn
Bildtråd
Gnägg Han är ärligt talat rätt så ren…
sweep
38 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har inte märkt nån direkt skillnad på nån av våra, men båda är konvalescenter och jag hoppas att dom läker fortare med det :-).
Lavinia
41 minuter sedan
Svar: 270
Visningar: 26 414
Vård