Städare se hit

Joyride

Trådstartare
Ni som jobbar med städ, vad har ni i timmen, men kollektivavtal och utan? Skulle vara intressant att veta :)

Jag jobbar visserligen inte längre då jag är studerande igen, med jobbade med lokalvård under 2 år efter studenten. Ena stället fick jag 120 kr/h ( genom bemanningsföretag) och 114 kr/h på en städfirma (tror vi hade kollektivavtal här).

Vart tjänstledig för studier i ett år nu, men förra hösten hade jag 118.XX kr i timmen, lägsta lönesteget och kollektivavtal.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej, Årets lönesamtal nalkas på torsdag och jag har funderat så mycket de senaste veckorna kring min lön. Vi är 5 personer som gör... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 504
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
872
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka