Bukefalos 28 år!

Stämmer detta?

Smurfoff

Trådstartare
Var på interju för ett bemanningsföretag. Han fråga om jag var med i A-kassa. Jag sa ja unionen. Då kan det bli problem att få jobb här sa han, att a-kassa och kollektivavtal inte godkänner att man är timanställd hos ett bemanningsföretag.

Han skulle kolla upp detta och återkomma. Han ringde idag och sa tyvärr vi kan inte anställa dig för du är med i A-kassa..

Väldigt tråkigt att A-kassan ska hindra en från jobb! Även om det bara är 1 gång i veckan jag ska jobba så blir det en mycket bättre inkomst. Får 128 kr om dagen av A-kassan..

Kan detta verkligen stämma? Låter iallfall sjukt i mina öron
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu kan vi radera veckan som varit och jag kommer inte få någon ursäkt eller personlig förklaring från arbetsförmedling, hur de kan vara...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Enya
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 874
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Jag blir galen, och jag är djupt tacksam om någon kan hjälpa mig att bringa klarhet i vad som gäller, eftersom jag inte hittar någonting...
Svar
0
· Visningar
795
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp