Bukefalos 28 år!

Stakafjället

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag tog jag och mamma en tur upp mot toppen på Stakafjället. Märta är ju skadad så hon fick ligga hemma och kurera sig men hundsällskap är trevligt så mormors labbe Isa fick göra oss sällskap. Vädret var inte helt på vår sida. Första kilometern skvattregnade det och åskan mullrade under hela turen. Men det var en härlig promenad ändå. Sen blev det fika på toppen innan vi gick tillbaka. Även då regn den sista kilometern. Tillbaka i bilen åkte två myggbitna människor och en myrlortig nöjd vovve. Hemma väntade en Märta som lyckligtvis är mycket bättre än igår. Igår var hon inte sig själv, svansen mellan benen hela dagen och ordentligt tagen. Idag är hon sitt gamla jag igen förutom bitsåren och det smärtande bakbenet. Men även såren och benet är lyckligtvis bättre.

4247

4248
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Funderade i morse på vad som motiverar folk att kliva upp ur sängen när inget är inbokat. Jag själv kände mig helt omotiverad att kliva...
2
Svar
27
· Visningar
2 063
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min sjukskrivning går ut om en månad. Sen vet jag inte alls vad som händer. I september ska jag ju göra NP-utredningen. Vad det kommer...
Svar
0
· Visningar
863
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag hade jag en tid hos tandläkaren, så jag tyckte lite synd om mig som skulle dit så jag tröstshoppade en ridlektion på ridskolan där...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 461
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp