Stallets hemlighet...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jaki

Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet><
Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag vill in på så typ händer inget...
Har någon annan haft det här problemet och löst det.. kan ni inte berätta hur jag kan starta det?
 
Sv: Stallets hemlighet...?

samma sak har hänt mig och min kompis... men när jag väljer Stallets Hemlighet i menyn så funkar det....
 
Sv: Stallets hemlighet...?

Asså jag måste typ installera om hela tiden för att få den att funka.. den funkar typ 2-3 gången men sen händer ingenting och nu hade jag fassnat på spelet också så jag bestämde mej för att inte installera om förens jag kommit på hur jag ska göra...
Men e ändå jobbigt att jag måste installera om och sen göra en ny save...
 
Sv: Stallets hemlighet...?

mitt funkar inte när man sätter in cd-skivan och det startar.alltså,när man trycker på hästen där man har sparat sin spelomgång,händer inget.men då trycker jag på genvägen istälet.och då funkar det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 806
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 166
Senast: Sel
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 516
Senast: Gunnar
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
939
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp