Stallets hemlighet...?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Jaki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jaki

Hey, jag kan inte starta Stallets hemlighet><
Liksom jag kommer inte på huvudmenyn men såfort jag ska välja liksom själva saven jag vill in på så typ händer inget...
Har någon annan haft det här problemet och löst det.. kan ni inte berätta hur jag kan starta det?

Sv: Stallets hemlighet...?

samma sak har hänt mig och min kompis... men när jag väljer Stallets Hemlighet i menyn så funkar det....

Asså jag måste typ installera om hela tiden för att få den att funka.. den funkar typ 2-3 gången men sen händer ingenting och nu hade jag fassnat på spelet också så jag bestämde mej för att inte installera om förens jag kommit på hur jag ska göra...
Men e ändå jobbigt att jag måste installera om och sen göra en ny save...

mitt funkar inte när man sätter in cd-skivan och det startar.alltså,när man trycker på hästen där man har sparat sin spelomgång,händer inget.men då trycker jag på genvägen istälet.och då funkar det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
722
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Görel
·
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 945
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 029
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V