stallförvaring

Sv: stallförvaring

våra hyresgäster har per box:
1 omklädningsskåp på två personer i torkrummet.
1 upphängningsplats för torkning av ett täcke.
1 tränshängare/häst i sadelkammaren
1 el 2 sadelhängare/häst beroende på antal sadlar i sadelkammaren
1 låda på stallgången, militärlåda ca 100x40x50 cm.
I st golvyta ca 1x1,5 m där man får inreda som man vill för förvaring samt foder. de flesta har garderob samt fodertunnor.

Vi har sadelkammare med skåp. Får ställa upp ytterligare skåp på loftet om vi vill. Tävlingskåp får vi också ha i sadelkammaren. :)

För några år sedan lyckades jag springa på en stor gammal skåp med två dörrar i en mörk trappa på skolan. Jag frågade runt, pratade med vaktmästaren och fick veta att det skulle slängas, det var gammal kontorsutrustning.
Skåpet är kanon! Det är av rejält mörkt trä och väger ett ton och har flyttbara hyllor, två dörrar/två delar (så man kan dela med en kompis ;) ) och en rejäl botten. Blir nog snygg om jag skulle vilja slipa upp den.
Det skåpet släpar jag runt när jag flyttat och det är alltid nån som vill dela. Folk har så mycket grejer.... angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 686
Senast: Bullen22
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 375
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 955
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 869
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund