Stalloverall

superbusan

Trådstartare
är det helt omöjligt att hitta en bra overall att dra över när man ska mocka etc. Förut hade finntack en jättebra men den görs visst inte längre. vill ha en lite glansig så inte allt hö, strö etc omedelbart fastnar
 
är det helt omöjligt att hitta en bra overall att dra över när man ska mocka etc. Förut hade finntack en jättebra men den görs visst inte längre. vill ha en lite glansig så inte allt hö, strö etc omedelbart fastnar


Jag har en från Fristads, funkar utmärkt. Finns hos bland andra Swedol.
 
är det helt omöjligt att hitta en bra overall att dra över när man ska mocka etc. Förut hade finntack en jättebra men den görs visst inte längre. vill ha en lite glansig så inte allt hö, strö etc omedelbart fastnar

Har du kollat på Julas billiga? (just nu 399 kr). Kan vara prisvärt att prova. Använder dem själv i jobbet (tuff miljö) och de har hållt förvånansvärt bra.
 
Har hööks men den är alldeles för varm för stalljobb. Pappa har julas, hållit i många år! Själv skulle jag nog leta typ en sådan lite tunnare typ så man inte svettas så :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 790
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp