Stalltäcke med halvhals

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare eyz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 4 826
Sv: Stalltäcke med halvhals

Det är också jättesnyggt, har kikat på hemsidan. Men finns det hos någon åf eller måste man beställa dem direkt? Skulle gärna vilja klämma lite på det först... Det ser också ut att vara ganska "matt" i tyget, fastnar det inte spån och dyligt?

ingen av mina hästar har någonsin haft skav av täcken med halvhals, inte med helhals heller för den delen.

Jo det är ett sk. underrug täcke, är inte så glansigt i tyget.
Även fast de fastnar spån i det så faller det av så fort hästarna rör på sig.

Det såg ut att sitta väldigt bra. Dock vet jag inte vad HL är för märke och var man får tag på dem...

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
432
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka