stamnamn??

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare cleopatra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 704
C

cleopatra

våran norska skogskatt ska snart ha kattungar :love: vi vet inte om vi ska fortsätta föda upp sen men vi vill ändå ha ett stamnamn... men vi har lite svårt att komma på något bra så finns det någon där ute som kommer på något så vore det kul om ni skrev det:rofl:

Sv: stamnamn??

Det finns ju en hel del kriterier att följa, glöm inte det. Och så heter det Norsk Skogkatt, inget S i mitten.
SVERAK (om det är där ni ska regga ungarna) har en lista med alla stamnamn på som man kan beställa för 150 kr. Kan vara bra att ha, det är inte många som får sitt förstaval.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 111
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
539
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
606
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025