Vet ej hur min blir, den är inte född ännu. Kommer nog vilken dag som helst. Annars har han lämnat bra hopp hästar. Även i andra grenar. Ta Stand By Me (Linda Algorsson) går svår fälttävlan.
 
Min förra stanfordhäst var jätteduktig. extremt bra hopphuvud.
 
Har provridit två, den ena var helvetet själv, medans hans lillasyter (helsyskon) var en vän liten älva, tyvärr var lillasyster för liten och storebror för dum i huvudet, men hoppa kunde storebror, ingen tvekan om den saken.
 
Min enda halvblodsuppfödning är e, Stanford. Han har tävlat tom 140 cm hoppning och är jättetrevlig (eller var iaf jag har inte träffat honom på flera år..).
 
har sett en stanford häst ute på tävlingar, han hoppade skitfint. tyvärr dog han när han var 6 tror jag så man vet ju inte hur långt han kunde gå.
 
Jag har aldrig sett en Stanford-avkomma som inte kunnat hoppa! De brukar dessutom röra sig ganska bra och taktmässigt.

Nilly
 
Min Stanforddam är jättetrevlig och har underbart temperament. Hoppar som en katt och över hus men kan vara lite tittig på småhinder. Fin gång också.
 
Tror helt bomsäkert på att Stand by me hade gått svår hoppning och varit landslagshäst i den grenen om Linda hade satsat på det!
Han vinner ju nationella 1.40 klasser som fälttävlanshäst.
 

Liknande trådar

Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Marvin
·
Avel Jag är väldigt förtjust i Conthinder avkommor. Han verkar vara valack nu enligt Horsetelex. Är det någon som har avkommor efter honom...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Avel Undrar om någon har en avkomma efter korsningshingsten Järingsholms El Pequeno Luchador? Han är arab/halvblod.
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Görel
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Robina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp