Star Stable

T

Twentii

I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med bilder och text??
 
Sv: Star Stable

Jag har fått spelet nu och har provat de men de blir nå fel hela tiden så min dator dör efter 5 min när jag spelar :( jätte tråkigt för spelet är verkligen jätte kul.

Vet inte vad som är fel p åmin dator.. Men prova spelet.. det är kul:smirk:
 
Sv: Star Stable

Har inte fåttdet än, längtar längtar längtar!!
 
Sv: Star Stable

Jag tycker de va kul första dan, satt i 5h :angel: nu drar jag mig för att spela efter att ha sett hur stor kartan var :P
 
Sv: Star Stable

tror inte att de finns någo fusk...=(...har det själv jätte roligt ...ja sitter och nördar XD
 
Sv: Star Stable

Jag har ett av dem... Det var kul ett tag sen när man var tvungen att rida så långt mellan allt tröttnade jag och spelar det inte lika ofta... Men jag har nästan klarat det iaf.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 199
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Myrten
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
517
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp