Star Stable

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Twentii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 4 947
T

Twentii

I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med bilder och text??

Sv: Star Stable

Jag har fått spelet nu och har provat de men de blir nå fel hela tiden så min dator dör efter 5 min när jag spelar :( jätte tråkigt för spelet är verkligen jätte kul.

Vet inte vad som är fel p åmin dator.. Men prova spelet.. det är kul:smirk:

Har inte fåttdet än, längtar längtar längtar!!

Jag tycker de va kul första dan, satt i 5h :angel: nu drar jag mig för att spela efter att ha sett hur stor kartan var :P

tror inte att de finns någo fusk...=(...har det själv jätte roligt ...ja sitter och nördar XD

Jag har ett av dem... Det var kul ett tag sen när man var tvungen att rida så långt mellan allt tröttnade jag och spelar det inte lika ofta... Men jag har nästan klarat det iaf.

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
109
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Badger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4

Hästrelaterat

Tillbaka