Bukefalos 28 år!

Star Stable

T

Twentii

I nästa Pollux paket får man ett nytt dataspel som heter Star Stable, vad tycker ni om det om man baserar på det lilla vi har sett med bilder och text??
 
Sv: Star Stable

Jag har fått spelet nu och har provat de men de blir nå fel hela tiden så min dator dör efter 5 min när jag spelar :( jätte tråkigt för spelet är verkligen jätte kul.

Vet inte vad som är fel p åmin dator.. Men prova spelet.. det är kul:smirk:
 
Sv: Star Stable

Har inte fåttdet än, längtar längtar längtar!!
 
Sv: Star Stable

Jag tycker de va kul första dan, satt i 5h :angel: nu drar jag mig för att spela efter att ha sett hur stor kartan var :P
 
Sv: Star Stable

tror inte att de finns någo fusk...=(...har det själv jätte roligt ...ja sitter och nördar XD
 
Sv: Star Stable

Jag har ett av dem... Det var kul ett tag sen när man var tvungen att rida så långt mellan allt tröttnade jag och spelar det inte lika ofta... Men jag har nästan klarat det iaf.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
922
Senast: Ramona
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 475
Senast: Niyama
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
90 91 92
Svar
1 835
· Visningar
59 287
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp