Star Trailer...

L

lilla_busan

Har tittat lite på Star trailer och tycker att de verkar bra. Har framförallt tittat på diamanten som verkar lagom rymlig och så.

Positivt/negativt?

Någon som har en sådan? Vad tycker ni? Vad kostar de nya?
 
Har en ny Diamant med fronturlastning och sadelskåp
+ ligger bra på vägen, känns rymlig, en av hästarna som brukar vilja åka med öppen mellanvägg behöver inte det, bredden samt att det är gummi nedtill på mellanväggen löser det problemet.
- sadelskåpet! Det rinner kiss in där om man står i fel lutning...

Jag köpte en "ny" men inte beställd, den var lite skadad i lacken på taket = billigare pris

Är mycket nöjd!
Har innan haft Boj och Brenderup...
 
Jag har en Star Trailer, trivs jättebra med den men måste ge den minus för bromasrna, när de väl är justerade så som de ska vara enligt besiktingen så låser de sig lätt vid backning.
 
Jag har varit lite oroligför det eftersom många varnat för problemet. Dock intygade man att det ska vara justerat de 2 senaste åren... Fast det är klart att de säger så..
Har dock inte märkt något ännu. (Backar i uppförsbacke varje gång släpen parkeras.)
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
896
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Jag har lånat ett Star Trailer Rubin (någon av de årsmodellerna som är vita med blå/vinröd/grön dekor) för att köra ponnyn till...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: Thera
·
Hästvård Hej! Min häst går ute på lösdrift dygnet runt och jag tycker att hon trivs och verkar avslappnad där. När jag tar in henne och ryktar...
Svar
3
· Visningar
774
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp