Star Trailertransporterna...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 234
F

Farouk

Ingen som vill ta några detaljbilder på BOMMARNA bak/fram (hur dessa fästs m.m) + på hur "låsen" på stora bakluckan ser ut?
Vore väldigt snällt, för jag hittar inga detaljbilder på just detta :crazy:

Sv: Star Trailertransporterna...

jag vill också se lite bilder. i första hand diamanten. funderar på att ev inskaffa en sådan.

ni som har en sådan, är ni nöjda med den? hur är den att köra med?

någon som har bilder på bommarna fram, sadelskåpet och på fronturlastningen?

Jag kan ju fota på min transport, det är iofs bara en safir men fästningsanordningarna kanske ä densamma?

HEMSKT gärna! :bow:

Peplis:

Besöker den sidan DAGLIGEN för att dregla, men de har inga bilder på detaljer m.m :(
Inte heller Star Trailers hemsida.

här kommer lite bilder
frambom2.jpg

frambom.jpg

baklucka.jpg

bakbom2.jpg

bakbom.jpg

Sådana bakbommar (sista och nästsista bilden) har vi på dalavagnen också. Helt suveräna snabbommar!!!

Kör ofta med en Star-Trailer boggie, tror det är en diamant men är inte säker.
Den ligger kanon på vägen och min förut svårlastade pålla klampar snällt in i trailern. :love:
Det enda jag kan tycka är att sadel skåpet är lite trångt.
Som när vi begett oss på träning eller tävling 2 st så är det knappt sadlarna får plats.
Det är väldigt trångt om plats med 2 sadlar däri.

Annars är den kanon. Hade dom inte kostat så mycke hade jag själv inhandlat en. :D

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 013
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: Miingla
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
602
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈