Merwen
Trådstartare
Någon annan än jag som spelar detta underbara spel?
Jag tänkte att det isåfall kan vara roligt att ha en tråd att diskutrera spelet i.
Min sambo började spela så fort det släpptes, jag var dock fattig just då så jag kollade på när han spelade ibland istället.
Ska jag vara ärlig så var jag väl inte direkt jätteintresserad från början heller, men detsto mer jag tittade ju mer nyfiken blev jag.
Så jag beställde det och fick det för två dagar sedan, och är redan fast
Helt underbart spel! Grafiken, upplägget, allt! Något jag speciellt fastnade för är själva questandet, man blir verkligen insatt i storyn och karaktären utformas efter de val man gör.
Jag är sedan tidigare en inbiten wow spelare, men kan utan tvekan säga att jag inte alls är speciellt sugen på att spela wow längre, där man i stort sett bara grindar på ett eller annat vis.
Ni som inte provat, prova! Det är helt awesome!
Min sambo började spela så fort det släpptes, jag var dock fattig just då så jag kollade på när han spelade ibland istället.
Så jag beställde det och fick det för två dagar sedan, och är redan fast
Helt underbart spel! Grafiken, upplägget, allt! Något jag speciellt fastnade för är själva questandet, man blir verkligen insatt i storyn och karaktären utformas efter de val man gör.
Jag är sedan tidigare en inbiten wow spelare, men kan utan tvekan säga att jag inte alls är speciellt sugen på att spela wow längre, där man i stort sett bara grindar på ett eller annat vis.
Ni som inte provat, prova! Det är helt awesome!