startrekk western

suberdoo

Trådstartare
står här i valet och kvalet om jag ska köpa mig en ST western eller inte. har en hemma nu på prov, men jag tycker att det ser ut om den är lite slarvigt gjord för det priset. å andra sidan så gillade både jag och min häst sadeln när vi provade den igår. men jag kan inte bestämma mig...

jag skulle jättegärna höra vad ni som har en ST western tycker om den. så jag kan bestämma mig snart!

Sv: startrekk western

du ska inte gå hur den ser ut utan om den sitter bra på hästen och den känns skön ska du någ ha den tycker ja det e mitt råd!!!
mvh Irma_western!!!

Sv: startrekk western

Slarvigt gjord? Det låter inget bra. För det priset kan man begära lite kvalite. Är den ny eller beg. Om den är ny tycker jag att du ska påtala det för ÅF och ev. begära en ny. Det kanske är ett måndagsex. du fått tag i.
Jag har dock inte erfarenhet av Western men dock av både Comfort och Espaniolan. Båda dessa sadlar har överraskat mig possitivt med hur välgjorda och fint läder de är sydda av.
/T

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka