Steksnöre till kött, gärna snabbt svar

Wysiwyg

Trådstartare
Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan behöva snöras ihop men jag har inget steksnöre hemma :banghead:

Funkar det? Färgen på det hela spelar ingen roll men jag vill ju ogärna att den smälter..
 
Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan behöva snöras ihop men jag har inget steksnöre hemma :banghead:

Funkar det? Färgen på det hela spelar ingen roll men jag vill ju ogärna att den smälter..

Plast? Nej...
 
Hallå buke! Kan man snöra ett kött med snören från den där nätstrumpan den kom i? Jag har en prima stek som efter lite finputsning kan behöva snöras ihop men jag har inget steksnöre hemma :banghead:

Funkar det? Färgen på det hela spelar ingen roll men jag vill ju ogärna att den smälter..

Om den var nätad för att direkt skickas in i ugnen (HATAR när kött säljs så!) så går det absolut att använda den (om du får in köttet i den igen).

Typ sådant här nät:
rostbiff%20natad.jpg
 
Om den var nätad för att direkt skickas in i ugnen (HATAR när kött säljs så!) så går det absolut att använda den (om du får in köttet i den igen).

Typ sådant här nät:
rostbiff%20natad.jpg

Med lite vilja gick det prima att få tillbaka! :D Jag brukar också ogilla när köttet säljs så men den här gången var det väldigt handy :up: Tack för svar!

@Monstermom Det gick prima! Gick till och med att steka köttet i den och snörena smälte inte. Trodde de skulle göra det, de är ju lite elastiska. Dör väl av plastförgiftning eller nåt sen men tills vidare är det lugnt :D
 
Med lite vilja gick det prima att få tillbaka! :D Jag brukar också ogilla när köttet säljs så men den här gången var det väldigt handy :up: Tack för svar!

@Monstermom Det gick prima! Gick till och med att steka köttet i den och snörena smälte inte. Trodde de skulle göra det, de är ju lite elastiska. Dör väl av plastförgiftning eller nåt sen men tills vidare är det lugnt :D

Går det inte med våld går det med mera våld :devil: :D

Jag tror inte du blir förgiftad heller :p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Trassel12
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 530
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 613
Senast: Trott
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 305
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp