Stenbergs läder

Centaur

Trådstartare
Såg ett par snygga bruna ridstövlar i Cosmo av alla ställen :p , stod att dom var från Stenbergs och kostade 2500kr.. Nån som vet vilket märke det kan vara?

Sv: Stenbergs läder

hm, var det vanliga läderstövlar helt utan störning eller dyl?
Frågan är om det inte var från samma lager som jag köpte mina bruna, så är det könings, eller levad.
Hör med Knorris, tror att hon jobbar kvar på stenbergs

ja såg helt sleta ut eller vad man ska säga... i nyaste numret av cosmo. ;) Lager, menar du att dom köpt upp ett billigt lager?

Nej det var gammal restlager. Stövlar som specialbeställts men sedan inte hämtats ut. Jag hittade ett par där som var precis mina mått så jag fick köpa dem billigt. Det är ett riktigt kap, diplomatstövlar som annars skulle kostat 5600.
La du märket till om det fanns en liten dekorsöm längs fotknölarna? isådant fall är det dem.

Tyvärr är bilden för liten så det går ej att se.. Men det är nog dom då. :)

Lite gammal tråd men jag svarar ändå :)
Det är som popeye säger "reststövlar" har några enstaka par kvar. Det är Levad Diplomatstövlar allihop tror jag, ord. pris 4835:-. Kom in och kolla, eller ring. men jag tror att det bara är stora storlekar kvar tyvärr.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
725
Senast: Badger
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 074
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: KAROLIJNAH
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 379
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 😢
  • GVFÖ 2025
  • Datorproblem

Hund, Katt, Andra Djur