Bukefalos 28 år!

Stilrent Dressyrträns!

Pussmule

Trådstartare
Hej! Har länge tänkt köpa ett nytt träns till min häst då det är så kul med träns :D Eftersom jag är dressyrryttare letar jag nu såklart efter ett dressyrträns! Dvs ett stilrent träns med bredare nosgrimma, gärna minst 4 cm :) tränset får inte vara så klumpigt, utan gärna lite nättare men inte för smala remmar ändå. Jag hade tänkt att köpa ett träns med bra kvalité men hade inte tänkt ge mer än max runt 1500 kr för det. :)


Någon som har något tips på det jag söker? :D :D
 
Sv: Stilrent Dressyrträns!

Någon som vet om det finns ett mörkbrunt (väldigt mörkbrun gyllenfärg typ) dressyrträns i bra kvalité? bred nosgrimma ska det vara :) Har kollat rundor lite men hittar bara med silverspännen, vill ha mässing :) eftersom jag har en vit häst får det inte vara vit stoppning på nosgrimman! :) så om ni har tips vill jag gärna veta! :)
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 100
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Kristall10
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 332
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag har idag ett Thule horseliner släp. Måste köpa nytt inom en två års period iaf och läser allt jag kan men hittar inget jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 469
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp