Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska nu visa (Mest för att reta Mackan) mina förlängda, fastsättningsbara i nerfällt läge samt att sätta på varmt foder vb.
![]()
Kolla designen- små hästskor i reflex![]()
![]()
Jag har sytt fast ringar som sitter fast med resår,( för att de ska kunna uträtta sina behov )om jag har satt fast den i hakarna till svansremmen.![]()
Snyggt!!
Håller med om att det ser ut att vara ett blåshål, men på sommaren skulle jag gärna byta med dig, för insekterna lär väl blåsa bort...
Har du ett knäppe under lappen med, eller tyngder längst ned?
"mimus, som aldrig haft problem med stjärtarna"
Ska nu visa (Mest för att reta Mackan) mina förlängda, fastsättningsbara i nerfällt läge samt att sätta på varmt foder vb.
![]()
Kolla designen- små hästskor i reflex![]()
![]()
Döö!
Man ser inte maglapparna, iom att de sitter fast inunder täcket. De har 2 olika varianter i olika tjocklek.
Började med dessa för att stora hästens täcken inte når runt inunder o hon har en stor yta( BUKEN) som blev kall o långhårig.
Om jag klipper bort det, så måste jag ersätta den med ngt annat för att det inte ska bli likadant på nolltid..
Behöver nu bara klippa henne 1 gång/ år.
Dessutom är det få täcken som har värmeisolering ända ner på täcket, utan brukar sluta 2 dm högre upp- skit!
jag har även ett supertjockt täcke med en permanent fodrad lång stjärtlapp.
tycker att det är bra när man kan kombinera ETT täcke allteftersom vädret skiftar- avtagbar hals mm
Döö!
Man ser inte maglapparna, iom att de sitter fast inunder täcket. De har 2 olika varianter i olika tjocklek.
Började med dessa för att stora hästens täcken inte når runt inunder o hon har en stor yta( BUKEN) som blev kall o långhårig.
Om jag klipper bort det, så måste jag ersätta den med ngt annat för att det inte ska bli likadant på nolltid..
Behöver nu bara klippa henne 1 gång/ år.
Dessutom är det få täcken som har värmeisolering ända ner på täcket, utan brukar sluta 2 dm högre upp- skit!
jag har även ett supertjockt täcke med en permanent fodrad lång stjärtlapp.
tycker att det är bra när man kan kombinera ETT täcke allteftersom vädret skiftar- avtagbar hals mm
På sommaren har de just- EKSEMTÄCKENQUOTE] Så idén är bra fast den ahr isisvarning![]()
Om det nu ska vara S T J Ä R T lapp, så bör den fylla en funktion, vilket jag inte tycker att de vanliga gör. Den är mest bra som vindflöjel o tuggben åt häst![]()
![]()
Du är rolig, du
![]()
Men det var snyggt![]()
Magvarianten ser lite ut som isisar i eksemtäckte,Tror faktiskt att det är hennes magelite kåldolme sådär.![]()
![]()
Du är gammalo inte uppdaterad vad gäller ny täckesutformning
![]()
De har "leg arches" för att det ska gå att få in täcket under magen, utan att spänna gjordarna så mkt att det påverkar frambenens rörelsefrihet.
Mitt sto hade ju kissproblem under 2 vintrar, då jag trodde att hon var superbrunstig. Men sen hon fick varmt om stjärten har hon slutat med det. Det är nu 3 år sen.