Stockholmsbesök

Status
Stängd för vidare inlägg.
I slutet av veckan åker jag till Stockholm igen. Det är cirka 2 månader sedan jag var där sist. Trots att jag har bott här i 1 år och 9 månader nu så känner jag mig inte riktigt hemma här. En del av mig är kvar i Stockholm så jag ser fram emot att åka dit.

Det är meningen att jag ska åka hem på lördag. Men samtidigt har jag inte lust med det. Jag skulle vilja träffa folk jag känner. Det finns några jag gärna skulle vilja träffa. Två av dem har häst. Jag kanske skulle ta med mig ridkläderna? :angel: Sen har jag ju under en tid tänkt på det här med att gå ut och dansa. Kanske det skulle vara kul att göra det lördag kväll? Det lär ju definitivt finnas fler ställen där man kan dansa i Stockholm än vad som finns här ute. Så jag ska kanske ta med finkläderna också?

Vad orkar jag då? Jag vet faktiskt inte. Men jag har ju inte bråttom hem och behöver inte bestämma något alls just nu egentligen.
 

I slutet av veckan åker jag till Stockholm igen. Det är cirka 2 månader sedan jag var där sist. Trots att jag har bott här i 1 år och 9 månader nu så känner jag mig inte riktigt hemma här. En del av mig är kvar i Stockholm så jag ser fram emot att åka dit.

Det är meningen att jag ska åka hem på lördag. Men samtidigt har jag inte lust med det. Jag skulle vilja träffa folk jag känner. Det finns några jag gärna skulle vilja träffa. Två av dem har häst. Jag kanske skulle ta med mig ridkläderna? :angel: Sen har jag ju under en tid tänkt på det här med att gå ut och dansa. Kanske det skulle vara kul att göra det lördag kväll? Det lär ju definitivt finnas fler ställen där man kan dansa i Stockholm än vad som finns här ute. Så jag ska kanske ta med finkläderna också?

Vad orkar jag då? Jag vet faktiskt inte. Men jag har ju inte bråttom hem och behöver inte bestämma något alls just nu egentligen.
Ut och dansa om du orkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 341
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 176
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp