Stöldmärka?

L

LuddeoSara

Hej! Har precis köpt en dressyrsadel & tänkte stöldmärka den. Någon som vet hur man går tillväga? Var ute på lite olika försäkrings & vaktbolagssidor, men hitta inget.
MVH Sara :confused:
 
det du kan göra e att rista in nått litet känne märke å knäppa kort på sadeln...då har du det dokumenterat om det skulle bli stulet...
 
Precis som raven säger fick jag till svar då jag ringde runt och frågade (mitt namn eller hästens och att det fanns kort på det hela). Sen fick jag även till svar att den hamnade under hemförsäkringen (trots att den hängde i stallet) om den nu skulle försvinna.
 
Ja fast det förutsätter artt stallet är låst och att det finns märken av att ngn brutit upp dörren.
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
555
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
349
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Cavallo
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 380
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp