Stöldmärka?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeoSara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 860
L

LuddeoSara

Hej! Har precis köpt en dressyrsadel & tänkte stöldmärka den. Någon som vet hur man går tillväga? Var ute på lite olika försäkrings & vaktbolagssidor, men hitta inget.
MVH Sara :confused:

det du kan göra e att rista in nått litet känne märke å knäppa kort på sadeln...då har du det dokumenterat om det skulle bli stulet...

Precis som raven säger fick jag till svar då jag ringde runt och frågade (mitt namn eller hästens och att det fanns kort på det hela). Sen fick jag även till svar att den hamnade under hemförsäkringen (trots att den hängde i stallet) om den nu skulle försvinna.

Ja fast det förutsätter artt stallet är låst och att det finns märken av att ngn brutit upp dörren.

Liknande trådar

Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
196
Senast: Angel
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka