Stopp i avloppet, hundhår...

:confused: Felanmäla grejer måste du ju kunna göra ändå. Hyr du svart så får du ta det med personen du hyr av så att denne felanmäler.
Problemet med denna lägenheten är att ägaren inte vill ta något ansvar för den, förutom ifall det skulle hända något katastrofalt, och fastighetsskötaren går antingen inte att få tag på, alt säger att jag ska prata med ägaren så att denne får fixa problemet om det är något.
 
För andra som söker kan detta vara en idè att prova, det kan vara värt för priset (finns hos Jula):
Avlopps-/rörrensningsmunstycke
Art. nr:870931
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 283
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 464
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 507
Hemmet Tog ett bad imorse och släppte sedan ut vattnet, gick ut och tog en kopp kaffe i köket för att sedan komma tillbaka till hallen - med...
Svar
5
· Visningar
2 037
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp