Stora bettringar/galoppbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Matilda_o_Bonita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 162
M

Matilda_o_Bonita

Jag är en sån som gillar bett med stora bettringar och jag undrar nu om det går att få tag i tredelade smala bett med stora bettringar, typ tredelade galoppbett eller liknande?

Sv: Stora bettringar/galoppbett

Matilda_o_Bonita skrev:
Jag är en sån som gillar bett med stora bettringar och jag undrar nu om det går att få tag i tredelade smala bett med stora bettringar, typ tredelade galoppbett eller liknande?
Ja, det finns, har du kollat med dom som säljer galopputrustning?:banana: :banana: :banana:

Grejen är den att jag inte har sån stor koll på vilka som gör det:o :p :angel:

kolla bukes läkar, där borde det finnas..

/M

En tjej i stallet hade ett sånt bett til sin häst. Hon beställde det från england.
Inte såå mycket till hjälp kanske. :angel: :p

Hööks tredelade Sweet Iron har stora ringar, men så där utmärkande smalt är det väl kanske inte. har i alla fall ett sådant till min häst just nu.

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
519
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
604
Senast: Oknytt
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka