Stora flughuvor sökes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 637
Sv: Stora flughuvor sökes

Ser ingen bild, kommer bara till startsidan.

jag har rambo i full på min pålle som brukar dra x-full på alla andra o i den får han nattmösseöron=)

Bucas Buzz Off? M passar på en häst med normalt huvud, stor häst med typ 145 på täcke så har du något att jämföra med. XL är gigantisk. ;)

Det blev en vit. med dragkedja under.. får se hur den passar ikväll. var halva priset så jag slog till... :)
stod och titta på en utan öron, som jag egentligen velat ha.. men den såg gränsfall för liten ut..

för att inte tala om den "underbara" hjälpen på h**ks...hjälp säger ja bara..

Bucas Buzz Off? M passar på en häst med normalt huvud, stor häst med typ 145 på täcke så har du något att jämföra med. XL är gigantisk. ;)

En sådan har jag redan ju :p Om det var det du menade. En storlek L/145.
Hon har 155 i täcke. Hon fick lite skav av den när den satt på för länge så jag behövde en att byta med.

Den blå Globus passade perfekt i alla fall så den är jag nöjd med :)

Nej, en häst (som jag känner) på 145 cm har M i sin luva då kan du gissa hur stor XL (som är för hästar med 165 cm) är.

Liknande trådar

M
Utrustning Nu är det så att jag vill beställa en Kingsland Tricolor jacka(den trefärgade med stor "kingsland" text på ena armen), och eftersom de...
Svar
1
· Visningar
2 460
Senast: Nova_
·
C
Utrustning Köpte för ett tag sedan två stycken Flughuvor Buzz-Off BUCAS i strl XS (115) till mitt russ och M (135) till min arab och till min...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: cerrox
·
Hästvård När hovslagaren var här i förrgår upptäckte jag att hästens öron såg "skabbiga" ut. Jag kan plocka/skrapa bort päls och vid rötterna på...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Constance
·
Utrustning Bucas \"Buzz off\" flughuva Hur ska den sitta? :o :D Köpte en till min pålla igår, strl. 135, men jag misstänker att den är lite stor...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: CosmicQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka