Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kalaspinglan vill vara med i lotteriet!!

KL
Förresten, saknar många av er som Howrsevänner. Lägg gärna till mig där :)

KL

Grr.. lade upp en hingst igår på direkt för 5000e + 5 pass. en med 470 i genetik. Tror ni inte att marwil lagt upp en mängd med hästar som har 472 i genetik för 500e + 5 pass osv. Så bara att annulera säljningen och börja träna upp hästen eftersom jag aldrig kommer få honom såld annars för det priset. Och man vill endå inte ge bort sin häst "gratis".

Är inte sur på marwil eller nått , jag förstår varför hon gör som hon gör , hon vill ju ligga på toppen . Men varför inte ens ge någon annan en chans då hon endå har hästar med över 500 i genetik :S

Jag heter för övrigt lanjri på howrse, om du skulle behöva mitt nick :)

*KL*

Fick precis en ballong med 6 ÅP, någon intresserad? :)

Okej, lägg till mig så skickar jag :) heter likadant som här, med små bokstäver.

jag får bara tråksaker i mina ballonger...

jag lottar ut slupmässigt bland mina vänner på horwse..

Jag får också mest äpplen och rovor, de skickar jag ut helt random. Ibland lyckas jag få ÅP eller nåt träns eller så.

kl

Hittills är det 12 anmälda till utlottningen. Skoj. :) Nu väntar jag bara på lottdragaren.

KL.

Är det bara jag som tycker det går trögt på försäljningarna? Har flera fina hästar ute för vad jag tycker är billigt men ändå är det ingen som köper?

Nej jag tycker också det går jäkligt trögt.. Har haft 2 arabhingstar ute till salu nu ett bra tag, men det är ingen som köpt dom ännu. :confused:

Samma här, och då har jag ändå haft flera olika raser till salu.. Nån gång borde dom väl bli sålda tycker man :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 464
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka