Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

har för mig att man bara kan ta emot 15 per vecka. Men de är ju iofs en ny vecka , så jag har iingen aning :'D

Ja, men Pålla-kontot försvinner så fort jag flyttat över mina grejer. Använder det alltså inte längre.

Jag tar gärna emot en :) heter lanjri på howrse

*kl*

Ja då är man tillbaka igen då, reggade mitt konto förra året precis när svenska servern startade och var aktiv och låg bra till. Nu ett år senare så är man sjuuukt efter :D
Haha helt galet vad efter man blir! Har plöjt igenom hela eran tråd 4 för att uppdatera mig en aning, men känner mig ändå ringrostig deluxe :D

sg99anli heter jag i spelet om nån vill lägga till mig som vän :)

Har lagt till dig :)

kl

En ballong med ÅP, någon? :D

Senast ändrad:

Har också en ÅP-ballong om det är någon som vill ha.

Nice, tusen tack:)

Tar gärna emot en ballong om du har :P Känns som att såna kommer att behövas om man ska komma ut på banan igen :D

kl

Hur mycket energi tar en betäckning?

Jag avlar på frieser men har inte kommit så långt än.

Nice, jag kunde inte välja mellan spanjorerna eller friesrarna när jag skulle börja, för det är raser jag skulle vilja ha i verkligheten :P Men det blev hannoveranare tillslut, för har ju en sån pålla här hemma. kan ju inte dissa hennes hästras ;)

*kl på mig själv*

Alltså jag blir lite fundersam nu, var inne på auktioner och bjöd på en häst. Hade högsta budet vid 3 sekunder kvar och mina pengar drogs av. Sen tog ju auktionen slut, men har inte fått varken häst eller pengar tillbaka?
Har testat att logga ut och in igen.

Spanska hästar :)
Igår föddes det en liten hingst med 469.38 i genetik :) så dåligt går det ju inte , men de kommer stå stilla nu ett tag eftersom jag inte har pengar att köpa pass för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka