Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du kan få hjälpa mig med ett passköp samtidigt? Om du reserverar en häst åt mig för 480 000 så köper jag tillbaka en av dig när du validerat ditt mål och jag köpt ett pass
Någon får gärna hjälpa mig med ett passköp, om det går fort! Måste åka och jobba gaaanska snart
Reservera en häst för 418 000 e till mig, så löser vi det i ett jehu?!
*kl igen* (känns som att jag spammar tråden med dumma frågor nu)
Var i hela världen hittar man delad kontoförvaltning nu för tiden? Jag måste vara totalblind!
Min sambo har börjat spela (jag har tvingat honom) men vill ju inte åka dit för att ha multikonto.
Haha min fantasi brast där ett tag. Men nej, du kan göra vad du vill med honom - min fullblodsavel kom av sig för flera veckor sedan. Din då? Vill du ha tillbaka den?
Passköp? Vad innebär det? Aha, nu hittade jag. Man kan alltså köpa pass för 20% av sin reserv var 30:e dag. Finns det någon lägsta summa som man kan köpa för? Jag menar, om jag har 10 e på kontot, kan jag då köpa ett pass för 2 e?! (Var bara tvungen att använda den störtsköna djävulen. )
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...
Trädgård & Växter Jag har i omgångar beställt perenner via lite olika svenska samt en tysk webbsida pga kräsen med sorter och alltid blivit nöjd med mina...