Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle skicka men det stod att du inte kan ta emot fler ballonger den här veckan.

Jaså? :( Blä vad dumt. Får hoppas att mina andra hästar är generösa och ger mig några ÅP :p

Klicka på plustecknet vid hästens namn, där klickar du på Byt stuteri, och väljer i rullistan vilket du vill välja. :)

Jag brukar rykta (moral till 100 så går det åt minde energi) sen tränar jag för all energi , sedan ger jag rova och tränar för det. Sedan ger jag mat , ryktar , klappar, dryck och morot. Om det går så leker jag eller tränar jag sedan så att de blir exakt 21%. Sedan ger jag alltid energisörp då det är möjligt(altså inte efter jag lagt ner till 21 xP )

+ dengra - tack för era "arbetsbeskrivningar". Förr fick hästarna mer energi från maten ju mer energi de hade när de matades. :confused:

Edit: det är fortfarande så, så jag rekommenderar att ni matar när hästarnas fortfarande har rätt mkt energi (jag matade igår när hästen hade 77 energi, fick då 91-93 energi efter mat).

Senast ändrad:

Tack för ÅP mirtai! :bow::bow: Det gjorde att stoet kunde föla, och ut kommer min bästa paint hittills! :laugh: Kommer landa på 387,63 i GP och har EN YPPERLIGHETSSTJÄRNA! :banana: :D

Så lite så, använde just ett molntappspaket på en av mina och hade massor över :)

Och grattis till den fina hästen!

Hur många gånger kan man rösta egentligen? :D
Och sen Jösses :eek: vad vissa pälsar är förfärliga :O

Edit: 20 röster var det ja :)

KL
guud va ja kan hata Ymnighetshorn event xD Speciellt när jag inte har pass! Har iofs redan en safir , men man kan ju alltid ha två :angel:

Blörk - nio öppnade y-horn men ingen Safir.
Jag behöver fler pass helt enkelt! :angel:

Någon som vill köpa SM-prylar? Har det som följer!

Guldsporrar
x 4
Poseidons hästskor
x 4
Ungdomens vatten
x 4
Svart orkidé
x 4
Fruktbarhetstrollspö
x 4
Dafnes lagerkransar
x 3
Molntapp
x 3
Filosofens sten
x 2
Afrodites tårar
x 2
Kronostimer
x 2
Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 2
Zeus blixt
x 2
Plutos pergament
x 1
Poseidon-paketet
x 1
Poseidons träns
Tillgänglig utrustning: x 1
Boreas utfall
x 1
Artemis pil
x 1
Apollos lyra
x 1
Medusas blod
x 1
Pandoras ask
x 1
Eolus vind
x 1
Helios stråle
x 1

Ge bud vettja! :D

Hehe :D Då avvaktar jag lite, ligger inte så bra till på passfronten för tillfället :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 464
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka