Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 476
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

många frågor här..
hur vet man om en häst är gudomlig eller speciell? o vad innebär det ?????:confused::o:)

Grattis, till slut :p

För att anmäla till GP måste du ha en GP-biljett som man kan hitta i y-hornen. Sista frågan, antar att du är på målet att ha en häst som är över 30? Då ska det vara en vanlig dödlig häst, alltså ingen med filosofens sten. :)

Sista frågan, antar att du är på målet att ha en häst som är över 30? Då ska det vara en vanlig dödlig häst, alltså ingen med filosofens sten. :)

Jo, det går bra även om de har Filosofens sten. Gudomliga = Balios, Ocean, Mist, Snow, Krösus och Safir. Speciella = falabellorna.

Har du missat all dramatik kring mig och Howrse? :cool:

Jag blev raderad för att ha sålt saker för riktiga pengar. Startade då ett nytt konto, sur som fasen över att få börja om. Sen blev jag erbjuden att ta över en annans konto, för hon skulle sluta spela. Man är ju rätt handikappad i början utan varken karma, tjänstgöringsdagar eller equus, så jag tog glatt över det kontot :D

äsch då... då blir det inget 3 pussel för mej :(

har inte stött på nån falabella nånstans..vem får såna? o när? o hur?;)

äsch då... då blir det inget 3 pussel för mej :(

Varför inte? :(

har inte stött på nån falabella nånstans..vem får såna? o när? o hur?;)

Nu kan man bara få tag i dom genom att nån annan säljer sin. Minns faktiskt inte hur dom kom från första början... Men de är SVINDYRA! När de väl är till salu (sällsynt) kostar de typ 30 pass...

De kom väl genom de vandrande hästarna? Alla som lyckades samla ihop dem fick en falabella om jag inte minns fel?

Ah, just det, kom på det. Är nog lite trött.:p Typiskt, jag som inte vill göra mig av med någon av dem. Fast frizonen och himlen är kanske inte samma sak?

Senast ändrad:

Nej, det är helt olika saker. I frizonen lever hästarna, men för att skicka dom till himlen måste dom dö först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck