Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lusitano is verkligen da shit mitt sto har fått TRE på raken nu!!
Och inte har jag vågat lägga på herapaket heller, för hon fick ju nyss... hon har ju fått två på raken.... och så får hon ett TREDJE!!
Jo men jag har ju typ en miljon med lusitanos nu, får ju hingstar hela tiden. Men jag och min avelspartner gör ju som så att den med bäst gp får bli hingst. Och nu har suichelle fått de med bäst gp på sista tiden så jag har gjort mina till ston oftast
Vi har snart den första andra ystjärnan för lusitanohorn btw
Var mitt sto som fick fram den första ystjärnan *skryt*
En enda ynklig hornis saknas nu... Fast egentligen är det ju inte ens en hel, utan en del av en hornis.
Måtte den sista komma imorgon, annars blir jag ledsen.
Nån som kan hjälpa mig lite..Fastnat på mål 53: Skicka en häst till himlen.
Klickade sälj och skicka till frizonen men det va tydligen inte så man skulle göra!?
Fick 2/4 horn denna betäckningen, orkade inte kliva upp imorse och betäcka så är rätt skönt att ha denna 10,58 betäckningen
Men hinner knappt bluppa fölungarna tills det skall betäckas igen. snacka om I-landsproblem
Wohoo, fick ett till UFO med en poäng för Khan, så nu behöver jag bara 2 hornföl till! Blir 100 p exakt då. Nu ska jag bara lyckas avla fram fölen också, håll tummarna
Jag sällar mig till skaran med hornisston som strejkar - 1/15 igår och idag
Så nu är jag 2p från att få vandringshästen, och nu tog tiden slut Och jag som rusade från jobbet för att hinna till 10:58 betäckningen
Kropp & Själ Känner mig lite öm efter massagen igår. Det var värst i nacke och axlar som vanligt. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att inte bli...
Trädgård & Växter Hjälp! Gurkor och meloner håller på att ta över!
Kan jag sätta ut dem i växthuset nu? Har varit 7,3 grader som kallast de senaste sju...