Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

ok tack! ska prova så.
varför får inte alla hästar vara med? hur väljs det vilka som får vara? jag har kanske 4 som hade bucklan där i mitten av tävlingarna,resten var utan?

Alla dina hästar har bucklan, men när du anmält 4 är biljetten slut för dagen :)

*KL*
Jag har nyss registrerat mig då den internationella sidan och skulle gärna vilja ha någon att skicka godis till :) Har just nu ett ÅP att skicka iväg, heter JollyPop

Jag finns på internationella sidan och vill gärna ha "godis". Heter eyzgul där, har addat dig! :)

KL.

Någon som vill ha godis slängt på sig? Vet inte vilka som är på min vännerlista, är ni inte det så skicka en förfrågan till Torsdag :)

Samma här! :)

Ååååh vad jag gillar ett av mina enhörningsföl som föddes i jakten på Kahn tidigare. Hon har blivit betäckt 4 gånger och har gett 3 enhörningar (varav två ston)! :love::love: Det är nästan så jag inte vågar avla mer på henne för att inte riskera att bryta den fina traditionen. :p

*kl*

Gaaaaah, snart är jag farligt nära att skicka mitt bästa welshsto till frizonen! Nu har hon fått åtta hingstföl i rad - och visst, första var väl ok, men sedan dess har jag velat ha ett sto :crazy::mad: Och hon har inte ens MA, så det börjar närma sig 100 bortkastade ÅP ... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Stora shoppingtråden III