Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det min tur med det sketna enhörningsmålet, men det började i alla fall bra, fyndade precis en filosofiskt stenad nioårig enhörningsmärr för det facila priset av 500 equus och 2 pass. Förvisso en s.k. spansk krake till skillnad från connemaragänget, men hon får väl räknas som maskot eller nåt.![]()
Den är bara 4 år! Men hälsan är nere på 13 (sjönk från 27), moralen på 65 (har höjts) och energin på 98.
![]()
Jag får väl lägga en orkidé på stackarn då. Men är det vanligt att folk gör såhär? Säljer döende hästar? Jag tycker i alla fall det är förbannat dåligt![]()
*kl*
Händer det något med hästarna om man inte rör dom på ett par dagar? Vill ju inte sabba lekmöjligheterna med fölisarna, men orkar verkligen inte sitta på mobilen och pyssla med sånt![]()
Finns det nåt sätt att få tvillingar utan att köpa pass? Eller kan man öht klara sig i spelet utan att använda riktiga pengar, för pass känns ju som att man är tvungen att ha![]()
Skulle behöva lite hjälp med rova-målet jag med. Skulle bli väldigt glad om någon vänlig själ hade lust att skicka en till mig?![]()