Stora Howrsetråden - FYRA

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 94 529
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är i stort nöd av pengar snabbt så rear ut lite SM föremål (:
Har Artemis Pil , Guldsporrar och en Sjöhäst. 6000-10000 equus styck. För intresserade skicka meddelande på Howrse (heter Thrse)

*Kl*

Någon här som kan erbjuda en plats på sitt ridcenter där jag kan ge hälsosörp till min häst? Är i extremt behov av det just nu!! Mitt sto kommer inte överleva sin dräktighet annars :cry:

Nej jag vet :( Får helt enkelt köpa en ny (mycket yngre) enhörning sen när hon har dött. *tår i ögat*

Vad har hon för färdigheter? Jag har kanske plats i mitt center. Kika på det - nixehen heter jag också.

Hennes färdigheter är inte alls katiga, bara 64.86. Dock har hon 364 i GP och 100 BLUP. Men jag kikar då!

Det gick inte att inackordera henne :( Förresten, är hon för gammal för att man ska kunna ge henne hälsosörp? Tänkte eftersom hon är över 30 och det verkar inte gå att ge henne det längre. Har ju ingen svart orkidé och inte råd att köpa heller, verkar som jag inte har något annat val än att låta henne dö. J**la skit :(

En till fråga: Jag var efter mycket om och men nu tvungen att låta henne dö och skicka henne till himlen, fick ett pass efter det. Får man det varje gång man skickar en häst över 30 år till himlen?? :crazy:

Jo jag märkte det. Något positivt i alla fall! :D

Men vad nu! Hur gör jag för att skicka nyx-paketet då? :eek: Den går inte att ge som gåva? Någon som vet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
394
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 235
Senast: fio
·
Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som... 2
Svar
28
· Visningar
872
Senast: Enya
·
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
478
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur