Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Under Profil > Mitt Konto > Passhistorik kan du se vad som hänt med dem. Har du delad kontoförvaltning med någon? Eller har någon kommit åt ditt lösenord?
tack!!
detta kan inte vara sant... för en gångs skull hade jag hela 2 pass (händer inte ofta) o sen skulle jag ta en kronostimer från mitt konto och har ISTÄLLET KÖPT EN FÖR TVÅ PASS:::: hur JÄÄÄÄÄ****A dum får man bli... &R%/&#¤¤")(/(/&%/
*KL*
gillar att folk inte har någon koll på hur länge de kringflackande hästarna stannar hos en. Godkände nyss en förlängning hos mitt ridcenter t.o.m. 21 oktober
Efter lång tid med bristande intresse som inte verkar komma tillbaka tänkte jag avsluta mitt konto. Men det kan jag ju såklart inte göra innan bukefolket fått ta del av vad som finns kvar på kontot. Först till kvarn, helt enkelt.
Först går du till avelsbutiken, där finns en knapp där det står Byt föremål. Klicka på den och du är inne på bytesplatsen. Välj Hantera mina erbjudanden från bytesplatsen. Nu kan du lägga upp föremål som gåvor (och byten förstås) till andra spelare. Om du har pegasuskonto kan du lägga upp 6 gåvor per vecka, annars bara 3. Varje gåva/byte kan innehålla max två likadana föremål. Också bara en gåva/reserverat byte per spelare och vecka.
Om knappen Byt föremål inte syns har du inte validerat din mailadress, det görs från Mitt konto.
Har bara två byten kvar vad jag förstått, så du får väl välja vad du vill ha först. Har du någon skräphäst kan jag ju köpa den för ett pass och 500 e eller något?
Tyvärr inga direkt vettiga hästar. Inte sett till dom på väldigt länge.
Ved heter du på Howrse så reserverar jag en skräphäst åt dig för 500+1pass!
Ta stenarna först då? Borde gå att lägga som byte mot equus reseverat till mig?