Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men då ligger du bättre på det än jag iaf. Tycker man får sjukt snålt med stjärnor. Egentligen kunde man ju bara köpt en falabella av någon spelare istället, de brukar ju gå på typ 30 pass. Men nu har man varit så dum istället och lagt dem på det dumma lotteriet
Btw, är det någon som använder energi- och hälsosörp, har drygt 500 av varje men använder dem inte alls. Ska man sälja dem el börja använda sig utav dem?
Har provat fölleka på brittiska versionen nu när husdjuren är borta och det är hur enkelt som helst att få 60 färdigheter. Har ingen fontän och ingen dusch, bara morötter och rovor. Nu har de gjort spelet lite väl lätt kan jag tycka.
Hej, länge sen jag tittade in här. Men jag undrar om någon/några har lust att logga in på mitt konto via delad kontoförvaltning medan jag är på semester i 2 veckor? Jag vill helst inte förlora min andraplats i Tjänstgöringstid Det handlar alltså bara om svenska howrse.
Så om någon har tid att bara logga in, eller om ni har lite tråkigt, ta hand om mitt EC lite grann skulle jag bli jätteglad! Datumen det gäller är nu på lördag den 21 juli till den 4 aug.