Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur många av er lyckades låsa upp fontänen i Western Grand Prix?
Jag lyckades och fick äntligen min spanska mustang, nu är det bara att försöka tämja honom.
Trist, men jag förstår. Tyvärr var det inte inköpet av Grand Prix-häst som var det dyra för mig, jag slösade ju en förmögenhet på y-horn utan att få någon spansk mustang där. Det kostade mer än Grand Prix-hästen.
Jag visste att det skulle kännas korkat i efterhand om jag placerade mig bra, och det känns verkligen korkat.
Ja det blir verkligen dyrt. Funderar nu på att be om hjälp en gång till idag men känner att det är på gränsen, drygt 200 000 blir det i så fall. Inatt slängde jag glatt i väg den summan, men det bör jag inte göra varje dag känner jag.
Funderade ett tag på att sälja en guldäpplehäst men de ser ut att ha tappat otroligt i pris nu, så det får vänta.
Jag har ju bara haft min sedan i natt, så jag får nog vara nöjd med hur långt han kommit.
Jag har lägger inte vanliga pengar på pass, så min chans att köpa y-horn är minimal....eget val, men lite trist ändå att man verkar behöva spendera riktiga pengar för att klara spelet.
Letade efter en ny tävlingshoppare inför gp och hittade en häst med 17 stjärnor för 30 tusen. Har jag bara haft tur eller är Hannoveranarna så billiga?
Jahapp, då blev man lurad då, godtrogen som man är. Skulle byta häst med en och vi skulle reservera en var för 500e. Jag reserverade min, köparen köpte och har sen blockat mig utan att lägga ut sin till salu .
Man lär så länge man lever.... (nej, det var ingen bukefalist såvitt jag vet).
Skumt! En annan spelare har istället fått en fördubbling av sina åp under natten, hade typ 50 när hon loggade ut och ca 100 när hon loggade in.
För mig är det som vanligt i alla fall.
Trädgård & Växter Mina äppelträd (8st) gav massor i fjol och har faktiskt haft väldigt mycket blommor även i år.
Päron har jag faktiskt inte sett så...