Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kringflackande hästar var ett event då man kunde samla dessa hästar.
Ufo är såna "flygande" saker som man ser på skärmen ibland, vilket kan innehålla allt från äpplen till sm-föremål. Spelare med pegasus konto kan ha anpassade ufon på sin personliga sida, då de själv kan välja vad andra spelare har chans att få från sitt eget konto.
Helt plötsligt dök det upp en ny häst hos mig? Jag har inte gjort något som gör att jag ska få den vad jag vet Men det är väl bara att tacka och ta emot och inse att jag har ännu sämre koll på vad jag pysslar med
Trädgård & Växter Våra äppelträd hade inte beskurits på säkert tio år när vi flyttade in. Helt nedlusade med blommor (och äpplen tidigare säsonger). Så...
Kropp & Själ Hans ögon var naturligtvis inte blå som i blå utan såg ”blå” ut i ljus.
Han hade melerade dvd skiftande ögon tror man kan se dom flesta...
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...