Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
förbannade unicorn!!!!!!!
köpte ett sto och sålde henne efter 6-7 försök då hon inte gav mig nått..
köpte en ny och har hunnit med 2 försök och nope ingen än..
Åh, de där sabla enhörningarna! De kan vara riktigt besvärliga. Det första stoet jag köpte betäckte jag tills hon nästan var död och provade slösa en filosofen sten på henne men nej, inga hornföl. När jag sålde henne gav hon ett hornföl på första försöket.
Jag har inte fått än, men trodde att de skulle ge rätt ofta eftersom det står att de kommer överösa en med diamanter. Så jag trodde faktiskt att de skulle ge oftare än Jade, men det verkar ju inte så
Jag vet faktiskt inte. Det var på knappen där man låter de dricka som istället var en diamant. Tror inte det stod hur många man fick, utgick från att det bara var en...
Edit: fick just en till, den här gången via ryktaknappen...
Är det bara jag som märkt att all information ang. event inte kommer med till svenska versionen? Får ju gå till internationella versionen för att läsa mer om ändringar och sånt ... :s
Ekonomi & Juridik Fast kolla efter återlämnande är alldeles för osäkert tycker jag. Du bör kolla NÄR den lämnas tillbaka. Annars kan den som hyrt hävda...